جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۸
کد خبر: ۶۷۸۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴

برگزاری جشنواره قرآنی حافظون در هفته دفاع مقدس

واحد بسیج فرهنگ سرای بهاران بامشارکت ناحیه بسیج حبیب بن مظاهر مسابقات حفظ قرآن مجید را ویژه هفته دفاع مقدس برگزار کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای بهاران، واحد قرآن این مرکز باهدف توجه ويژه به قرآن در زندگي، ترويج فرهنگ قرآني، تقويت معنويت و ايجاد انگيزه در بين مردم بويژه نوجوانان و جوانان براي انجام برنامه هاي قرآني، همچنين آشنايي بيشتر نوجوانان و جوانان با كلام وحي و مبارزه و مقابله باجنگ نرم دشمن،جشنواره قرآنی بانام حافظون بامشارکت ناحیه بسیج حبیب بن مظاهر برگزار کرد.
 
عابدی دبیر این جشنواره درمنطقه بابيان نقش و اهميت قرآن در زندگي بشر گفت: تلاوت و عمل به قرآن موجب سعادت و خير دنيا و آخرت است لذا بايد براي بهره مندي از اين خير و سعادت همواره باقرآن زندگي كنيم. 
 
عابدی خاطرنشان كرد: در جامعه ای زندگی می کنیم که اگر نوجوانان و جوانان به سوي فعاليت هاي قرآني سوق داده نشوند آينده اي درخشان در انتظار آنان نخواهد بود زيرا عوامل زیادی در گمراهی و از هم گسستگی بنیان خانواده ها وجود دارد و متولیان قرآنی اگر بتوانند در اين سنين رقابتي سالم و اسلامي براي آنان جهت انجام فعاليت قرآني و ديني فراهم سازند در واقع آينده اي درخشان براي آینده سازان میهن اسلامی مان برنامه ريزي می کنند.
 
گفتنی است این جشنواره که از سن زیر هفت سال به بالا در نظر گرفته شده بود در رشته حفظ از 15سوره جزءسی تاحفظ کل برگزار شد.
در این مسابقه که بسیجیان منطقه هفده به رقابت پرداختند تعداد 144نفر شرکت کرده و 12نفر به مرحله استانی راه پیداکردند.
 
جشنواره قرآنی حافظون در فرهنگ سرای بهاران خیابان قزوین،خیابان ابوذر،خیابان سجادجنوبی،میدان بهاران،خیابان فردمحمدی، پارک بهاران فرهنگ سرای بهاران برگزار شد.
  

نظر شما